Vloga učbenikov pri poučevanju in učenju

  • Gregor Torkar Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia
  • Miha Kovač Faculty of Arts, University of Ljubljana, Slovenia
  • Mojca Kovač Šebart Faculty of Arts, University of Ljubljana, Slovenia
Ključne besede: učbeniki, poučevanje, učenje

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Literatura

Lederman, N. G., Lederman, J. S., & Antink, A. (2013). Nature of science and scientific inquiry as contexts for the learning of science and achievement of scientific literacy. International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 1(3), 138–147.

Mayer, R. (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

Mayer, R. E. (Eds.). (2005). The Cambridge handbook of multimedia learning. Cambridge University Press.

Objavljeno
2022-06-23
Kako citirati
Torkar, G., Kovač, M., & Kovač Šebart, M. (2022). Vloga učbenikov pri poučevanju in učenju. Revija Centra Za študij Edukacijskih Strategij , 12(2), 7–10. https://doi.org/10.26529/cepsj.1479